"Olet sairas. Sille saa koko ajan vain lisänäyttöä. Huomioit ja hyväksyt vain kommentit, joissa sinua kehutaan tms. Ingnoorat aivan täysin jokaisen,joka sanoo sinun sairastavan anoreksiaa tai suutut kun sinulle väitetään siitä. Et suuttuisi negatiivisista kommenteista jos ne ei olisi totta, vaan perustelisit KUNNOLLA, miksi et ole sairas tai vastaavaa."

 

1. Musta ei saa anorektikkoa tekemälläkään. Jos olisin anorektinen, mun tuskin tarvisi laihtua? Joka tapauksessa, syön mitä vaan, missä vaan, milloin vaan. Olen jopa epäillyt mulla olevan ahmimishäiriö, mutta olen onneksi saanut syömisiäni vähän enemmän kuriin. Mistä luulet lihavuuteni johtuvan?

Niin että anoreksia, I wish. (En kirjaimellisesti.)


2. Olen saanut tähän mennessä vain yhden kommentin, joka ei ole negatiivinen. Sen sijaan olen antanut vastauksen lähes kaikkiin kommentteihin, kuten tähänkin. Väitteesi on siis täysin perusteeton. Kaikki kommentit hyväksytään automaattisesti blogiini, joten en myöskään mitenkään "hyväksy" niitä olemattomia positiivisia kommentteja. Check the facts before giving me crap.